08 April, 2006

And yet another blog.../Und noch ein Blog...

First in English:
I have been thinking about starting a blog for a while but never knew what to write... but still here it is now, and I guess it will be a good way to keep people up to date about what I am up to at the moment.

I am in Germany visiting my parents at the moment. It's always nice to have some free time, and here I never get tempted to do work. Today we are having a little post birthday party for me with my family. Should be nice to see them again, but we don't even know how many of them will make it. No one had a definite answer when I invited them, but oh well. I am sure a few of them will make it.

Und jetzt auf Deutsch:
Ich habe schon etwas länger darüber nachgedacht meinen eigenen Blog anzufangen, aber ich wusste dann immer nicht was ich schreiben soll. Aber jetzt habe ich mich doch durchgerungen einen zu starten, und ich denke es ist einfacher so Leute über mich auf dem Laufenden zu halten.

Im Moment bin ich mal wieder zu hause bei meinen Eltern. Hier is es immer schön, denn ich komme gar nicht erst in Versuchung was für die Uni zu tun, und ich kann die freie Zeit geniessen. Heute wollen wir noch ein bisschen meinen Geburtstag nachfeiern. Ich freue mich schon, aber mal sehen wer überhaupt alles kommt. Die meisten hatten entweder schon was anderes vor oder konnten mir noch nicht genau sagen ob sie nun zum Kaffee kommen oder nicht. Aber egal, ein paar Leute werden schon kommen...

1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

Welcome to the world of blogging! I think this is the first dual-langauge blog I have seen.